NL Packaging Event
Op 19 en 20 maart 2019 is er weer een editie van het NL Packaging Event met bevlogen sprekers, trendwatchers, innovatieve verpakkingsontwikkelaars en designers die merkverhalen vertalen naar verpakkingen.
NL Packaging Event staat in het teken van neuropsychologie in de verpakkingswereld én hoe je de millennial bereikt met die buitenkant van je product. Daarvoor zijn de belangrijkste sprekers uit de industrie gevraagd om deze rode draad verder uit te leggen. Hoogleraar neuropsychologie prof. dr. Erik Scherder (bekend van DWDD) én prof. dr. Victor Lamme, specialist op het gebied van neuromarketing, geven hun visie op de wereld van verpakkingen. Trendwatchers Christine Boland en Ariane van Mancius én marketing-deskundige Arie Barendregt zullen ook te horen en te zien zijn.
Inschrijven
Het complete programma wordt in januari bekend gemaakt. Je kunt je nu al inschrijven zodat je zeker bent van deelname. In januari ontvang je dan het sprekers-programma en kun je aangeven welke sessies je wilt bezoeken.