iMMovator werkt veel samen met de Dutch Guild of Multimedia Engineers, het netwerk van technici in de mediawereld. Dutch Guild organiseert op
6 oktober een speciale bijeenkomst “
TV Commericals 2.0, De toekomst van Reclame op de TV” bij Viacom. Deze bijeenkomst is bedoeld voor technici. De focus ligt op het gebruik van SCTE-standaarden voor het managen van Ad-impressies, en de nieuwe diensten die hiermee mogelijk worden. Deskundige sprekers leggen uit wat de plannen van de Nederlandse omroepen zijn, en vertellen over de gezamenlijke specificatie die ze hiervoor hebben geschreven. Ook wordt er gekeken naar praktijkervaringen in binnen- en buitenland, en naar moderne systemen die ad-impressies in real-time veilen. De sprekers zijn:
-
Ferry Ouwendijk
, Mediachoice, Ad Insertion Voor Targeted Advertising
-
Richard van Everdingen
, Delta Sigma Consultancy, Uitzendingen Signaleren Volgens SCTE-normen
-
Elwin Gastelaars
, SpotXchange, Evolutie van Programmatic Video Advertising Deze bijeenkomst is besloten, maar mocht je toch graag deel willen nemen, dan kun je je aanmelden door een email met motivatie te sturen aan
dutchguild@immovator.nl.

Tags: